Resepsjon på Hafjell Hotell

Skibuss

Ladestasjon

Miljøfyrtårn

Koselige omgivelser

Resepsjon

lekeplass for barna

Jobb

Hafjell Resort har som mål å være best på service og kvalitet. For at vi skal klare dette må vi ha medarbeidere i alle funksjoner som er kvalitetsbevisste, resultatorienterte og som trives med å sette gjesten i sentrum og gi det lille ekstra. Vi gjør forskjellen Ledig stilling Sesongarbeidere renhold/tilkalling Hafjell Resort søker nye kollegaer innenfor renhold. Vi går inn i en hektisk sesong og trenger derfor flere sesongmedarbeidere. Hafjell resort er en pålitelig aktør innen hytte- og leilighetsutleie i Hafjell. Vi er per i dag 14 stykker som jobber med renhold, men trenger nå flere medarbeidere som kan være med på å vise Hafjell fra sin beste side til alle turistene som nå kommer til å strømme hit fra inn- og utland. Er du Glad i å jobbe i team? Behersker norsk eller engelsk godt. Selvstendig Nøyaktig Erfaring fra liknende arbeid, førerkort og bil til disposisjon er en fordel. Vi kan tilby en variert og fleksibel arbeidshverdag og lønn etter avtale. Arbeidssted er Hafjell Send søknad og cv vi gleder oss til å høre fra deg!    

  • Jobb

Ladestasjon

Ladestasjon for elbil Hafjell Hotell har ladestasjon for elbiler og hybridbiler lokalisert ved parkeringsplassen mot E 6. Med Type 2 ladeuttak er denne ladestasjonen universell og uavhengig av bilmodell. Alle biler kan lade forutsatt at de har medbragt Mode-3 ladekabel som passer til deres biltype. I tillegg har Hafjell Hotell installert nye ladepunkter (7,2 kW) Type 2 sommeren 2021 som kan benyttes av hotellets gjester.  Brikke til lading kan hentes i resepsjonen på hotellet.  Merk at ladeplass ikke er garantert på grunn av kapasitet.  Det påbeløper kostnad for lading av elbilen. Ta kontakt med resepsjonen på Hafjell Hotell ved ankomst for mer informasjon om ladestasjon for elbiler og hybridbiler. Ladestasjon for Tesla Like før julen 2018 ble den nye ladestasjonen for Tesla åpnet ved Circle K i Øyer.  Det er uttak til 20 biler, der fire stasjoner er tilrettelagt for bil med henger. Ionity Nordic har i sommer 2020 åpnet 4 stk. etterlengtede 350 kW lynladere på Circle K Øyer, så nå er E6 mellom Oslo og Trondheim komplett. Lade elbil på Hafjell Hafjell Alpintsenter: Her finnes det åtte Shuko-ladere. Kiwi Øyer: Fortum har en ladestasjon med totalt åtte pumper. CCS/Combo: 3 stk. CHAdeMO: 3 stk. Type 2: 2 Adresse: Kongsvegen 4, 2636 Øyer I tillegg finnes det to Shuko-ladere utenfor Øyer rådhus.

  • Ladestasjon

Lekerom

Egen lekekrok Hotellet har en lekekrok for barna i peisestuen og familiestuen. Her finnes det også sitteplasser for de voksne. I tillegg har hotellets gjester tilgang til Lekeland Hafjell i noen timer etter at lokalet har stengt for dagen. Ta kontakt med resepsjonen for mer informasjon. Bli gjerne med barnet til Lekeland Hafjell siden det ikke er betjent etter ordinær åpningstid.  Gratis besøk til Lekeland Hafjell Hotell er nærmeste nabo til Lekeland Hafjell. Barn med følge av voksne har gratis inngang til Lekeland Hafjell (klokken 19 - 21) dersom det ikke er bursdagsselskaper der. (tidene kan variere så ta kontakt med resepsjonen for oppdatert informasjon).  Lekeland Hafjell er et innendørs lekeland på ca. 800 m2 for barnefamilier, skoleklasser, barnehager, fritidsklubber, idrettslag, institusjoner og andre med ansvar for barn i alderen 1 til ca.12 år.  Hos oss har barna det kjempegøy, samtidig som de får vært i bevegelse i trygge omgivelser. Barna får styrket motorikk og testet sine ferdigheter! Det finnes egne avdelinger tilpasset barn i alderen 0-3 år og 2-4 år.  Alle lekeinnretningene er sikret og godkjent iht. norske lover og forskrifter.

  • lekerom

Historien om Øyer Gjestegard

Øyer Gjestegård Øyer Gjestegård ble påbegynt i 1978 av daværende eier og driver Kjell Madsen. Han hadde en visjon om å skape et bevertning og overnattingssted med sjel og særpreg. Kjell Madsen laget sammen med sin daværende kone, dekorasjoner, møbler og utstyr. Dette gav Gjestegården sitt særegne preg og det viste seg raskt etter åpningen 1. juli 1979 at dette ble en suksess.  Da hadde gjestegården 16 rom, kafeteria, åttekanten og selskapslokalet Rødsalen. Både inventar og dekorasjoner var håndlaget ned til minste detalj. Dette gav Gjestegården et unikt særpreg. I 1982 åpnet Blåsalen og ytterligere 16 rom.  Den siste store utbyggingen som ble gjort av Kjell og Hjørdis Madsen var i 1987 da med vanndiskotek som ble veldig populært. Basseng Øyer GjestegårdHafjell Hotel & Apartments I 1996 kjøpte Viking Gruppen AS (nå Wellegruppen AS) Øyer Gjestegård. Den 15.mai 2007 ble det navneskifte til Hafjell Hotel & Apartments. I årene før navneskiftet ble kro, kjøkken og konferansesalene pusset opp samt at hotellet fikk en ny peisestue. I 2008 ble alle rom renovert på hotellet og i 2011 gjennomførte man en stor ombygging av restauranten til flere koselige stuer og nytt buffetområde.  Hotellet ble også miljøsertifisert som miljøfyrtårn vinteren 2011. Hafjell Hotell, Gjestegarden i Øyer Hafjell HotellTwinings Best Breakfast kåret i 2017 Norges beste frokost for 13 år på rad. Hafjell Hotell ble fylkesvinner i Oppland som det hotellet med beste hotellfrokost. Det var første gang et hotell fra Lillehammer-regionen vant denne konkurransen. I juni 2018 ble det klart at Hafjell Hotell hadde klart å kopiere bragden og ble kåret igjen til hotellet med den beste hotellfrokosten i Oppland. I 2017 fikk hotellet nytt navn Hafjell Hotell AS, Gjestegarden i Øyer. Hafjell Hotell har i dag 45 dobbeltrom og 8 suiter. Les også historien om Hafjell

  • Øyer gjestegard

Arrangement på Hafjell Hotell

Betingelser arrangement

BETINGELSER VED ARRANGEMENT HOS HAFJELL HOTELL 1. Bestilling Antall deltagere, pris, innkvartering, servering, og øvrige varer og tjenester som skal leveres av Hafjell Hotell, fremgår av bekreftelsen. 2. Prisavtalens gyldighet De avtalte priser er bindende for begge parter. Hotellet forbeholder seg imidlertid retten til å justere prisene som følge av endrede kostnader ved økte skatter og avgifter, eller andre forhold utenfor hotellets kontroll. 3. Avbestilling av overnattingsenheter og andre varer og tjenester Alle avbestillinger og endringer av bestillingen skal meddeles Hafjell Hotell AS skriftlig for å være gyldig. Vederlagsfri avbestilling kan skje etter følgende skala:  8 uker før ankomstdag for arrangement over 50 romdøgn 4 uker før ankomstdag for arrangement opp til 50 romdøgn MERK: 1 romdøgn = 1 rom i 1 døgn For avbestilling av pensjon senere enn ovennevnte frister, belastes bestiller for 55 % av avtalt pris for pensjon i det bestilte antall døgn. Rompris belastes i sin helhet. Ovenstående avbestillingsfrister gjelder også for øvrige varer og tjenester som er bestilt.   Ved avbestilling ankomstdagen, eller uteblivelse (no-show), belastes bestiller med 100 % av avtalt pris for hele oppholdet. Ved avbestilling innen de satte frister tilbakebetales eventuelt forskudd. Dersom bestillingen er foretatt nærmere enn 5 uker før ankomst, gjelder følgende regel:  Bekreftelsen må returneres i signert stand innen 3 dager etter bestillingen forestas, og avbestilling av hele arrangementet kan deretter ikke foretas. Forøvrig gjelder regler om reduksjoner som under. 4. Reduksjon i antall deltagere Tidsfrister for reduksjon og økonomiske konsekvenser: 2 uker før ankomst - 20 % av det opprinnelig bestilte deltagerantallet uten økonomiske konsekvenser for bestiller 1 uke før ankomst  - 10 % av det opprinnelig bestilte deltagerantallet uten økonomiske konsekvenser for bestiller              Det kan ikke foretas reduksjoner senere enn 10 dager før ankomst. Ved reduksjoner av antall deltaker senere enn ovennevnte frister, belastes bestiller i sin helhet. 5. Betaling Ved for sen betaling påløper renter i henhold til morarentelovens § 3, p.t. 12 % p.a. Det blir opprettet egen regning for hver enkelt deltager for ytelser som ikke er inkludert i pristilbudet. Bestiller er ansvarlig for alle ikke oppgjorte deltagerregninger. 6. Ved faktura Ved faktura skal faktura/ kreditskjema fylles ut og sendes Hafjell Hotell AS senest 48 timer før arrangementet. Skjema fås ved forespørsel til Hafjell Hotell AS. Vi gjør oppmerksom på at det ved fakturering vil bli belastet et gebyr på kr. 65,-. 7. Depositum Hafjell Hotell AS forbeholder seg retten til å be om depositum/ bankgaranti. 8. Utstilling Ved leie av hele hotellet, kan utstillinger foregå i møterom og fellesarealer etter avtale med hotellet. Dersom det i utstillingsperioden også finnes andre grupper på hotellet, må utstillingslokaler begrenses til områder som ikke benyttes som fellesarealer av andre gjester. Dersom hotellets personale trengs til rigging av utstillinger, beregner hotellet seg ekstra kostnader i forbindelse med dette. 9. Navneliste/kursprogram Navneliste og evt. kursprogram skal sendes Hafjell Hotell senest 2 uke før ankomst. Ved ev. Allergi/ vegetarisk skal dette påføres på listen.  10. Disponering av overnattingsenheter Bestilte overnattingsenheter garanteres klare etter kl. 15.00 ankomstdagen, og kan disponeres fram til kl. 11.00 avreisedagen. Overnattingsenheten kan etter avtale med Hafjell Hotell AS disponeres utover dette tidspunkt.  11. Ansvar for skade Bestiller står ansvarlig for skade som påføres bedriften som følge av uaktsom eller forsettlig opptreden av deltagerne. 12. Force Majeure Hendelser utenfor avtalepartenes kontroll – for eksempel streik, lockout, brann etc., som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtale – gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar. 13. Verneting Alle tvister som måtte oppstå mellom partene i denne avtalen eller på annet grunnlag, eller mellom gjester og Hafjell Hotell AS, skal behandles etter norsk rett. Dersom ikke tvisten løses i minnelighet, skal Hafjell Hotell AS verneting gjelde.

  • betingelser,

Hund på hotell

Dyrevennlig hotell Mange vil ta med seg hunden eller katten på reise og nå gjør vi det enklere for hunde- og katteeiere på Hafjell Hotell og på utvalgte leiligheter og hytter i Hafjell   Hafjell Hotell har reservert to dobbeltrom for gjester som har med sine hunder eller katter. Et tillegg i pris på kr 350,- for oppholdet går til ekstra rengjøring av rommet. Det er mange som ønsker å ta med seg kjæledyret og disse rommene er fullbooket store deler av året.  Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med hotellet for å avklare om det finnes ledig kapasitet før du bestiller rom.    Hafjell Resort har også reservert utvalgte leiligheter og hytter for gjester som ønsker å ha med seg hund eller katt.   Når du bestiller rom på Hafjell Hotell etter at du har forsikret deg at det er ledig kapasitet på kjæledyrvennlige rom husk å gi beskjed at reservasjonen inkluderer hund eller katt. Hund eller annet kjæledyr må ikke tas inn resepsjon, restaurant eller peisestuen. Det er tillatt å ha med førerhund i hotellets fellesfasiliteter, men prøv å begrense dette til et minimum pga. hensyn til andre gjester og fare for allergi. Ikke forlat kjæledyret alene over lang tid på rommet til Hafjell Hotell eller hytte/leilighet. Hund eller andre kjæledyr skal ikke ligge i møbler eller senger. Pris ekstra for kjæledyr på hotellrom Kr 350,- ekstra for oppholdet

  • Hund

FAQ

Fakta Hafjell Hotell Antall rom 53 Antall senger 177 Dobbeltrom 45 Suiter 8 Hund tillatt på rom 2 Alle rom ikke røyk ja Resepsjon  24 timer Frokost 07 - 10 (11 søndager) Heis  ja Etasjer 2 Bygget  1983 Siste renovasjon 2021 Elbil lader ja Parkering  gratis     Avstand fra hotellet   Buss stopp 100 meter Hafjell alpinsenter 700 meter Matbutikk 100 meter Lekeland Hafjell 100 meter Lilleputthammer familiepark  150 meter Lillehammer  15 km Hunderfossen 3 km     Fasiliteter på hotellet   Restaurant  ja Bar & peisestue ja Internett lobby og restaurant ja Internett i rom ja Teleslynge (resepsjon) ja HC rom ja Handikapp toalett (peisestuen) ja Skistall ja Møterom ja Solarium ja Tilbud til barna   Barneseng ja Barnestol ja Lekeland Hafjell ja Lilleputthammer ja Liten lekekrok ja

  • Fakta
  • facts

Miljøfyrtårn

Hafjell Hotell ble miljøsertifisert som miljøfyrtårn vinteren 2011 etter langsiktig arbeid og samarbeid med Lillehammer miljø, Oppland fylkeskommune og Øyer kommune. For Hotellet har det betydning at det skal være minimalt bruk av engangsartikler som for eksempel plastglass. Hotellet har fokus på energistyring, avfallssortering og HMS arbeid overfor ansatte i bedriften.   Vi er stolte over å være Miljøfyrtårn-sertifisert og har vært sertifisert siden 2011, vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Miljøfokus er en naturlig del av vår bedriftskultur og vår miljøpolicy er forankret i styret, hos ledelsen og de ansatte. Vi ble re-sertifisert for 3 nye år juni 2023. Hotellet har ett stort samfunnsengasjement og støtter lokal idrett og foreninger, i tillegg har ledelsen flere verv i lokalmiljøet. Hos oss jobber det mennesker fra mange ulike nasjoner og mangfoldet er stort. I 2.etg over kjøkkenet har vi laget ett stor personalrom med spisebord, sofaer og stor TV. Her inntar vi lunsj sammen så langt det er mulig, og det serveres varm mat fra kl 11.30 – 14.00 og 18.00 – 20.00 hver dag. Vi er opptatt av at alle skal respektere hverandre og vite at alle er like mye verdt.  Ved ansettelse hos oss får man en link til en digital personalhåndbok som kontinuerlig blir oppdatert når de starter i jobb. Vi har samlinger, julebord, allmøter og avdelingsmøter, samt at det gjennomføres medarbeidersamtaler jevnlig. Kildesortering er en viktig del av sertifiseringen og vi har stort fokus på sortering. Det er lagt til rette for at både gjester og personell skal kildesortere. Hafjell Hotell skal sammen med sine leverandører sørge for at hotellet ikke påvirker naturen og nærmiljøet på en negativ måte. Vi skal velge de riktige leverandørene og dette gjøres i samarbeid med NHO Innkjøpskjeden, i tillegg til at vi selv tilser at leverandører utenom innkjøpsskjeden har miljøfokus. Frokostbuffet og buffeter har ingen engangsartikler, og det oppfordres til at gjester heller forsyner seg flere ganger, slik at vi minsker matsvinn, både via informasjon i mattorget og via infoTV. Det serveres egenprodusert honning på frokostbuffet, som våre 30 000 kollegaer på taket produserer. I tillegg kjøpes gris av lokal bonde, hvor skinkene henges i stabburet på taket sammen med egen produserte spekepølser. Rundt stabburet er det anlagt en urtehage på sedumgress. Kjøkkenet på hotellet kjøper elg fra elgjaktlag i Øyer, og lager blant annet egne elgkarbonader. Det er enn så lenge dårlig med kollektivtilbud til Hafjell. Busser går til noe begrensede tidspunkter, og det er mer vanlig at våre gjester bruker bil. Vi har installert 7 EL-bil ladere hvor gjester kan lade til en meget gunstig pris. Vi setter pris på tilbakemeldinger, tips og råd fra gjester på videre jobb eller forbedringer når det gjelder miljøarbeidet, og ønsker du innsyn i vår rapportering, er det bare å ta kontakt. Hilsen teamet på Hafjell Hotell AS

  • miljøfyrtårn

Personvern

GDPR /  Personvern EUs forordning for personvern, The General Data Protection Regulation (GDPR), blir norsk lov i 2018, og dette betyr at Norge også får nye regler for personvern. Det nye regelverket gir virksomheter som Lilleputthammer Lekeland AS nye plikter og Lilleputthammer Lekeland AS sine kunder / gjester /  bestillere nye rettigheter. GDPR /  Personvern for: Hafjell Hotell AS (heretter omtalt også som HH) Hundervegen 33, N-2636 Øyer, Norge. Org nr 991761624 mva Inkludert morselskap: Welle Gruppen AS (heretter omtalt også som WG) Hundervegen 33, N-2636 Øyer, Norge. Org nr 930 658 413 mva og datterselskap: Lilleputthammer Lekeland AS (heretter omtalt også som LL) Hundervegen 35, N-2636 Øyer, Norge. Org nr 889 447 982 mva   Welle Gruppen AS / WG er det operative markedsselskapet for datter og dattetdatterselskapene i konsernet og benytter i tillegg markedsføringsnavnet Hafjell Resort i sin kommunikasjon. Welle Gruppen AS forestår markedsføingen og er den operative aktøren ift online booking av billetter, opphold på HH eller på HHs formidlede hytter og leiligheter. WG markedsfører og selger således både LL og HH sine produkter, og er i tillegg den som ivaretar internkontrollen av dataregistrene samt inngår avtaler med underleverandører på bl.a. online booking, samt mail markedsføring som LL og HH benytter i sin virksomher.   WG benytter også, i sin markedsføring, følgende «avdelings» benevnelser: Lilleputthammer Familiepark, Lekeland Hafjell, Hafjell Hotell, Hafjell Lodge, Hafjell Exclusive, Hafjell Resort, Hafjell Catering, Hafjell Renhold.   Nye forskrifter trådde i kraft fra mai 2018, og WG, inkludert datterselskaper følger disse nye EU tilpassede forskriftene. Hafjell Hotell AS har i samarbeid med WG og LL utarbeidet internkontrollrutiner for håndtering av personopplysninger og andre opplysninger HH mottar fra bestiller. Personopplysninger vil ikke bli solgt eller på annen måte blir distribuert til andre enn de som trenger slik informasjon for å kunne gjennomføre avtalen / bestillingen inkludert tilleggsytelser. Bestiller, gjesten, mottaker av nyhets mailer, mottaker av tekstmeldinger og annen markedsaktivitet vil når som helst kunne be om at all informasjon som er lagret, og som ikke WG er pålagt i annen lov/forskrift å ta vare på, om å bli slettet. Bestiller/Gjesten vil, hvis ikke dataene er blitt krevd slettet, motta en nyhetsmail fra HH eller WG eller fra et av markedsføringsnavnene og mottakere kan ved mottak av dette straks be om at all informasjon, HH og WG har lagret, blir slettet uten kostnad. Ved bestilling av opphold, kjøp av billetter e.l. er dette å betraktet som en inngåelse av avtale med HH og HH er da pålagt å registrert personopplysninger. Bestiller samtykker, på bestillings-tidspunktet, at HH, i egenskap av personopplysnings-ansvarlig, kan benytte de gitte opplysninger for å gjennomføre HHs forpliktelser overfor bestiller. Ved behov kan det være nødvendig å overføre opplysningene til samarbeidspartnere for å kunne gi informasjon, tilbud og service rundt bestillers bestilling via e-post, telefon, sms og utsendelser via post. Alle som mottar e-poster er eller har vært kunder hos HH eller har meldt seg på et nyhetsbrev / mail og har ifm bestillingen / nyhetsbrevet/mailen oppgitt e-postadressen samt telefon nummer. Det varsels herved om at HH vil sende relevant informasjon til bestiller. Bestiller vil kunne få informasjon om en tjeneste bestiller ikke viste om, men informasjonen skal gjør at bestilleren vil kunne få bedre opplevelser i og rundt Hafjell, sommer som vinter. Utsendelse av e-post / tekstmeldinger innebærer kun bruk av e-postadresse og eller telefon nummer, ikke andre personopplysninger. Det vil fremgå av e-posten hvor vi har e-postadressen fra og at den ikke blir brukt til annet enn e-postutsendelser. I e-posten er det beskrevet hvordan mottakeren enkelt kan si fra om at han/hun ikke ønsker å motta e-poster lenger samtidig som bestiller kan be om at all informasjon som er registrert på bestiller skal slettes. WG inkludert datterselskapene behandler personopplysninger til bestillere, brukere og kunder ved hjelp av WG og Hafjell Hotells tjenester. WG tar vare på bestillernes/gjestenes personlige opplysninger og overholder gjeldende lover til enhver tid for å beskytte mottakeren som person.   WG og HH fungerer som datakontrollør av personopplysninger i forbindelse med tjenestene og i forbindelse med bestillinger / reservasjoner. Personlig informasjon betyr all informasjon direkte eller indirekte knyttet til en levende person. HHs mål er å opprettholde et høyt beskyttelsesnivå for personopplysninger. HH benytter i hovedsak personopplysninger for å forvalte, drifte, utvikle og vedlikeholde fordeler, prosess reservasjoner, optimalisere brukeropplevelsen i form av fordeler og tilpasse vår kommunikasjon med mottakerne/bestilleren/gjestene. HH samler utelukkende personlige data som er relevante for det formål som bestilleren har bestilt. Informasjonen som samles inn inkluderer for eksempel Informasjon om navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse, påloggingsinformasjon, språk, brukerhistorikk, reiseinformasjon, reservasjonsinnstillinger, betalinger, stilling, kontaktperson i nødstilfeller, spesielle allergener, funksjonshemming og annen informasjon gjestene / bestillerne har gitt i forbindelse med bruken av våre tjenester. Formålet med behandlingen av personlige opplysninger er for å kunne oppfylle kontraktsforpliktelsene og også tilby mer fleksible og individuelle tjenester og produkter. Ved å gjøre en reservasjon bruker LL personlig informasjon til: 1. Behandle, gi, utvikle og vedlikeholde tjenester, 2. Behandle bestillinger og bestillinger på tjenester, 3. Kontakte gjestene, f.eks. per. SMS, annen mobilapplikasjon eller e-post, eller varsle gjestene om reservasjonsstatus eller noe annet i forbindelse med reservasjonen før, under og etter oppholdet 4. Individualiser vår kommunikasjon med gjestene angående tjenestene, f.eks. ved å opprette en profil for deg og sende deg tilbud som samsvarer med profilen din som bruker av våre tjenester, 6. Analyser statistikk og brukeradferd i forhold til tjenestene våre, 7. Forbedre bestillerenes/gjestenes fordeler med våre produkter og tjenester på en måte som LL tror gagner bestilleren/gjestene, eller 8. fremme tjenester og produkter, direkte eller indirekte til bestilleren.   Bestilleren har alltid rett til å be om at HH, uten kostand sletter dataene som er registrert på gjesten og HH forplikter seg til å gjøre dette så fremt ikke andre lover setter hindringer for dette. HH bruker informasjonskapsler for sine digitale tjenester. Ytterligere informasjon om HHs bruk av informasjonskapsler, hvilke informasjonskapsler som brukes, og hvordan man unngår informasjonskapsler, finnes på  www.hafjellhotell.no   I tilfeller der det er et lovkrav om at samtykke skal fås for behandling av bestemte typer personopplysninger eller for en bestemt behandling, vil samtykke bli innhentet fra bestilleren før behandling av informasjonen.   HH kan for eksempel bli pålagt å vise personopplysninger til tredjepart som politi eller annen offentlig myndighet dersom dette er i forbindelse med etterforskningen av en forbrytelse, eller hvis HH er pålagt å avsløre slik informasjon ved lov eller ved vedtak av offentlig myndighet. Hvis bestiller har spørsmål, kommentarer eller klager om HHs behandling av personopplysninger og overholdelse av vilkårene for bruk, vennligst kontakt:                          Hafjell Hotell AS Hundervegen 33, N-2636 Øyer, Norge. Org nr 991761624 mva Eller via [email protected] Hvis klager ikke akseptere de svar HH gir, ber vi om at klager henvender seg til Datatilsynet.

  • personvern

Solarium